Welcome to Harry Potter Forum! Below you will find many interesting threads and discussions. Enjoy.

Martin1 ✭✭✭✭✭

Alright I know there's gotta be some Legend of Korra fans here who are ready to squeal over tomorrow's finale

About

Username
Martin1
Joined
Visits
5,326
Last Active
Roles
Student
Points
5,568
Posts
7,844
Badges
32

Activity

  • Martin1 earned the Fourth Anniversary badge.
    Thanks for sticking with us for 4 years.
    June 2015
  • Alright I know there's gotta be some Legend of Korra fans here who are ready to squeal over tomorrow's finale
    August 2014
  • Leaving for universal in 2 days! I'll get yall pics when I get back :p
    August 2014
  • June 14th john williams and steven spielberg are coming to the detroit symphony orchestra. god im SO GOING
    March 2014
  • Martin1 earned the 250 Agrees badge.
    You received 250 Agrees. Looks like you're popular around these parts.
    February 2014
  • Lego movie = awesome
    February 2014
    • Samch92
      Samch92
      Everything is awesome! Everything is cool when we're part of the team :P
  • WHO'S EXCITED FOR THE LEGO MOVIE?! ik i am bitches this shit bout to by hype
    February 2014
    • yonythemoony
      yonythemoony
      Me. Saw it today and I was blown away by it.
    • Martin1
      Martin1
      Dude I'm so fucking stoked. Liked it looked just like something I'd rent on redbox because I thought it would be 100% kids movie and I love legos and the lego games, but not enough to see it in theaters.

      Then I read the reviews and it just got me pumped. This weekend at the latest is when I'll see it.
    • yonythemoony
      yonythemoony
      :)
  • IM GOING TO UNIVERSAL THIS SUMMER AFTER THE EXPANSION OPENS AHHHHHHHHHHHH FUCK YESSSSSSSSSSS! I'll be sure to flood the sub with some pictures too, haha. IM SO EXCITED THO IM FINALLY GOING!
    January 2014
    • Samch92
      Samch92
      Lucky you! :D have fun :D
    • Lord Stafford
      Lord Stafford
      Lucky! I'm hoping to go later this year or early next year. :)

      Lord Stafford.
  • MSU ROSE BOWL CHAMPS! WOOOOOOOOOOOO!
    January 2014
    • Sir_Cadogan
      Sir_Cadogan
      Congrats. That was a helluva game.
    • Sir_Cadogan
      Sir_Cadogan
      If youre a MSU fan, I take it you enjoyed my Wildcats whoopin' up Michigan?
    • Martin1
      Martin1
      Lol naw I'm indifferent to the rivalry I root for both to win, although against each other I do root MSU because I cant stand my UofM friends
    • Sir_Cadogan
      Sir_Cadogan
      Haha, nice. WELL, I had fun seeing my Cats play you guys. First time we played each other.
  • Got my new scholastic bookset and it's amazing! Can't wait to dig into it, I haven't read the books in so long, prior to DH2 really.
    December 2013
  • Anyone who is interested in the special edition new boxset, you can get it at barnes and noble for 40, so its a pretty decent price. they have a 30% off any item to make it that price so check it if you want it cuz ik i did
    November 2013
  • I forgot to say but hearing harrys wondrous world in full orchestra live was FUCKING AMAZING<3333333
    October 2013
  • I might be seeing celebrating of the music of john williams at Detroit symphony orchestra next weekend! star wars, superman, et, and of course, Harry potter!
    October 2013
    • Martin1
      Martin1
      And Indy, can't forget about my favorite satchel carrying bitch
    • Lord Stafford
      Lord Stafford
      What an experience!

      Lord Stafford.
    • Martin1
      Martin1
      It will be I hope! Trying to secure tickets :p
    • Lord Stafford
      Lord Stafford
      Good luck!

      Lord Stafford.
    • hermionefan1267
      hermionefan1267
      We went to see the Boston Pops conducted by John Williams last year with my band....AMAZING! I hope you get tickets :)
    • RyGuy
      RyGuy
      If it happens, let us know how it is!
  • Martin1 earned the 25 Insightfuls badge.
    You received 25 Insightfuls. You're posting some good content. Great!
    October 2013
  • I'm addicted to Sonic's limeades. Must. Have.
    October 2013
    • Sir_Cadogan
      Sir_Cadogan
      Sonic is a classic! Happy hour<3
    • Joshie
      Joshie
      fucking scary I'm drinking sonic right now
    • Martin1
      Martin1
      loll what ru having?
  • Martin1 changed his profile picture.
    Thumbnail
    October 2013
  • Martin1 earned the Second Anniversary badge.
    Thanks for sticking with us for 2 years.
    June 2013
    • Samch92
      Samch92
      Congrats and Happy 2years! :)
    • Lord Stafford
      Lord Stafford
      Good timing, Martin. Happy two years!

      Lord Stafford.
    • Martin1
      Martin1
      Haha didn't even notice, lmfao. Joined right before DH2 :p
    • Abhishek
      Abhishek
      Congrats Mr. RowlingInTheDeep. :D
    • aaron
      aaron
      Its been two years since DH2.... ..... :(
  • Guys I really fucking miss Potter. Watching all the emotional scenes on YouTube and remembering reading specific parts of the book and finishing the series outside on the beautiful afternoon of July 23rd at 1:34 pm, dammit I miss it all...
    May 2013
    • Samch92
      Samch92
      Will all do my friend :(
    • Sir_Cadogan
      Sir_Cadogan
      Potter will always be there to welcome you home. :)
    • silverarrowgriffin
      silverarrowgriffin
      I remember finishing the book at 6pm on the day it was released <3
    • Lord Stafford
      Lord Stafford
      I blasted through it.

      Lord Stafford.
  • Anyone have a ps vita? Worth the 200ish dollar price?
    March 2013
  • Took my AP Psych final sick, and just my luck, I'm STILL sick for AP lit and AP chem finals today. Ugh fml...
    January 2013
    • aaron
      aaron
      Nasty as fuck. AP Chem is terrible!
  • It wouldn't be Christmas without family members being assholes and arguing. Wish I could be 5 again when I wasn't turned into a cynical ass by my family, loll. Oh well, only a few years and I'm getting the fuck out.
    December 2012
  • Who got to meet Flavor Flav? Oh yeah, I did :)
    December 2012
    • RyGuy
      RyGuy
      LOL Please tell me you got a picture hahaha
    • Martin1
      Martin1
      Unfortunately no, when I went the place (opened his new chicken restuarant within walking distance to me) was fucking swamped, that's what I get for going late loll. My friends who waited in line forever when he was there did tho :p
  • Went to a white elephant party today. The gift I gave was a Bill Clinton corkscrew, and the cork was here his dick would be. It was probably my greatest find of my life. I also got a croquet set for myself because my friend and I are fags (not literally, sorry to disappoint Ry<3) and have said multiple times we should take up croquet. So yeah, I had a pretty successful day :p
    December 2012
  • Does anyone else have a problem with the forum continually saying you've been signed out but haven't really signed out...?
    December 2012
    • nick_hansen
      nick_hansen
      Yeah and sometimes it says that the server is too busy so I can't access the forum and also sometimes when I enter a topic it takes me to the first page.
    • SoulxxBond
      SoulxxBond
      Yep same here
    • Nick
      Nick
      yep its been doing that to me all day.
    • chester
      chester
      Same here
    • yonythemoony
      yonythemoony
      Same.
  • Martin1 earned the 25 Awesomes badge.
    You received 25 Awesomes. You're posting some good content. Great!
    December 2012
    • Martin1
      Martin1
      Dude, don't even man, lmfaoo :p
  • Martin1 earned the 100 Agrees badge.
    You received 100 Agrees. When you're liked this much, you'll be an MVP in no time!
    November 2012
  • Holy fuck AC3 ending. Some will hate it, some will bear it, but the only thing I'll say is: there will be an AC4 that is a direct sequel to this without a doubt in my mind.
    November 2012
    • Hess
      Hess
      what did you think?
    • Lord Stafford
      Lord Stafford
      Did you hate it, or do you bear it?

      Lord Stafford.
    • Martin1
      Martin1
      Bear it. I agree with the ending, but it'll piss people off.
    • Lord Stafford
      Lord Stafford
      Agree?

      Lord Stafford.
    • Martin1
      Martin1
      You'll understand when you see it. Something happens and people think it was the wrong thing, like that it was factually wrong to do what happened. I totally see what the production team was going for, I mean it annoys me but i agree with it.

      JUST GET THE FUCKING GAME SO WE CAN DISCUSS IT ALREADY!
    • Lord Stafford
      Lord Stafford
      I have the game. I just don't have the PS3.

      Lord Stafford.
  • I missed Parks. Someone shoot me. Save me the pain of waiting a whole day to see it.
    September 2012
    • aaron
      aaron
      It was such a great ep. :P You missed out, but its up on NBC.com now.
  • I don't like to admit it, but I've become more of a lurker than a poster nowadays. Wish I could turn the clock back a year and a few months :/
    September 2012
    • RyGuy
      RyGuy
      Samez :3 Im sure a Casual Vacancy discussion thread will work for a month or so...Who knows haha
    • aaron
      aaron
      Speaking of that, Ry, can't wait to read it. :D Hopefully it'll stimulate some new conversation.
    • RyGuy
      RyGuy
      Agreed! Same here!! :3
    • Martin1
      Martin1
      Hopefully man, only a few weeks!
    • chester
      chester
      We can always talk about Pottermore.......... ;)
    • chester
      chester
      LOL, we have to start somewhere
    • TubbyToast
      TubbyToast
      We can always play Truth or Dare....
    • Richard
      Richard
      goodidea!
  • Going to Vegas for the 2nd time this year tmmrw bitches.
    August 2012
    • aaron
      aaron
      He's a cheat, he's not even 21 yet!